Niin - esim. venäläisten asemien käyttämä ns. mainosnumero on nykyisin otettu 100 % varmenteeksi siitä, että kyseessä on paikallisasema. Pitääkö olla "paikallislähetys" ja myös "paikallis-studio" - vai riittääkö vain se, että lähetys eroaa tuolla paikallisuudellaan? Nykyisellä tekniikalla tuskin niitä mainoksia varten siellä se paikallinen "studio" aidosti ja fyysisesti aina on. Paikallinen esim. tuo mainos toki voi olla. Kalliiksihan tämä tulisi, jos se tekninen henkilökunta olisi vain paikallisia mainoslähetyksiä varten varten siellä "studiossa". Moni ison ketjun paikallisasema (siis se todellinen radioasema, josta lähetys lähetetään) on todennäköisesti etäohjattu ... Internet-linjaa tai mikroaaltolinkkiä pitkin se paikallinen mainos saadaan lähetykseen paljon halvemmalla. Ja mikä aidosti on se "studio"? Joku voisi tätä(kin) tarkemmin selvittää ...